Wishlist


My Wishlist

1. to receive a letter in the mail
2. a backpack 
3. a new playlist 
4. a trip to the zoo
5. a new wristwatch
6. climb a mountain this month
7. to write an article worth publishing
8. a dress sewn by mama
9. a divider
10. ref magnets and keychains from all over the world
11. to watch a concert or a play
12. no rain on Saturday, the 17th of August. 
13. a new bearbrick keychain set
14. Calvin and Hobbes
15. Peanut and Charlie Brown
16. a huggable bear stuff toy

17. a pillow
18. a mickey mouse earrings

19. a hello kitty mug
20. a pandora bracelet
21. a photoshoot (me  as the model, emo as in total darkness...hahahaha)
22. a new doll shoes
23. a lovelife (????)
24. an apple headset
25. a trip to Cambodia
26. a picnic 
27. a ton of happy thoughts

Hello August! Yay! This is my month! This is my year!


I couldn't ask for more. Lol. Yung nasa list lang.. hahaha.. Pag-isipan ko pa yung iba. Bwahahaha.

I gained the courage to change career.
I have a very supportive family.
I can read, laugh, and get inspired by awesome people from all over.
I am starting to make great friendships again.
I am learning everyday. 


I thank God for all the wonderful blessings. It makes me feel grateful eventhough a lot of hardships had been coming my way.


As I turn 27 on the 17th, I would like to thank everybody who had been making my life colorful and meaningful. 

Maraming-maraming Salamat sa inyong lahat.

Comments

  1. Ang haba ng list pero very doable. Advance happy birthday and all the best! Cambodia is awesome, try to visit. CB do have cheap air tickets to Siem Reap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes... hopefully magawa namin yan this october.. kung hindi, the soonest we can :D, Cambodia is really on list, ang Machu Pichu din....kaso ang mahal papunta dun...hahaha....

      Delete
  2. Di ba pareho lang yong #2 and #23? Alam na! haha

    Pag-uwi ko na ang ref magnets mo ah! Antay lang hahaha

    Advance Happy Bday!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hindi kuya mar, magkaiba yun.. pero pwedeng magksabay ;p hehehe...

      thanks in advance ;D :D

      Delete
  3. Advance Happy Birthday Meow! I wish matupad ang mga nasa wish list mo and that you have a great 27th year ahead :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahit yung pang 27th na wish lang, solve na ko... Thank you :) :) :)

      Delete
  4. wow adavance happy birthday meow! wish you the best
    and goodluck sa wish list mo
    ako sagot ko na yung 28th, ung greetings hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks mecoy, yung pang 28, next year pa yun! hahaha... wag maxado magmadali, tumatanda ko kagad eh....hahaha

      Delete
  5. Wish kong matupad ang mga wishes mo... Dami naman!

    ReplyDelete
  6. Aren't you a bit demanding to yourself? Hehehe! Advanced happy birthday dear. Hindi pala tayo nagkakalayo..

    1. Mukhang malabo na yata yang letter na yan. May FB pa. kung gusto mo give me your address and I'll write you one. Hehehe...

    2. a backpack- now that's an easy one.... unless you're asking for something unique or mamahalin.

    3. a new playlist- anong theme at sinong artists?

    4. a trip to the zoo- visiting relatives? hahaha! Joke!

    5. a new wristwatch- ako din. Balak ko regaluhan ang sarili ko kapag natapos na ang training ko sa trabaho, like giving myself an award. Hehehe...

    6. climb a mountain this month- I heard na meron daw isang mountain sa atin na once you enter it you'll never come back alive. Basta ingat lang at wag sa mountain na yon. Forgot its name though.

    7. to write an article worth publishing- try writing to Philippine Daily Inquirer's Young Blood column.

    8. a dress sewn by mama- model ni inay!

    9. a divider- for what?

    10. ref magnets and keychains from all over the world- i've got a collection of keychains from some European cities and from cities here in Italy, but I think it would be cool to collect mugs. Di ko kasi alam kung paano ko i-display yung mga keychains ko.

    11. to watch a concert or a play- concert is fun. Play, well it can be tedious at times.

    12. no rain on Saturday, the 17th of August.- May God give you His favour.

    13. a new bearbrick keychain set- ano nga ba yon?

    14. Charles and Hobbes- Sino sila?

    15. Peanut and Charlie Brown- ah eto nakasama ko pa sa sound-tripping ko...

    16. a huggable bear stuff toy- Puede ako na lang. huggable naman ako.

    17. a pillow- paano ka ba natutulog?

    18. a mickey mouse earrings- tacky.

    19. a hello kitty mug- too perky.

    20. a pandora bracelet- too expensive.

    21. a photoshoot (me as the model, emo as in total darkness...hahahaha)- too sexy!

    22. a new doll shoes- kasya paa mo?

    23. a lovelife (????)- are you ready for some perpetual conflicts and difficulties?

    24. an apple headset- what for

    25. a trip to Cambodia- yan! yan ang birthday wish!

    26. a picnic- lovely.

    27. a ton of happy thoughts- you shouldn't talk to me.

    Basag trip lang no? Hehhe! Anyway, advanced happy birthday!

    ReplyDelete
    Replies
    1. in response to the basg-trip..... and thank you for taking time to make patol to my wishlist....

      1. sure! i want you to write me a long letter ah! hahaha

      2. a backpack- i want a pink TNF 16L backpack

      3. a new playlist- jazz, rnb and acoustics.

      4. a trip to the zoo- im visiting your relatives..hahaha

      5. a new wristwatch- check..pero for sure, mahal ang watch jan senyo, yung bet ko yung sa Tomato lang na replaceable straps :)

      6. climb a mountain this month- i think thats mount cristobal, the one beside mt.banahaw in laguna..

      7. to write an article worth publishing- ive been wanting to..kaso i dont think any of them are worth any...

      8. a dress sewn by mama- all my school uniforms were made by mama, even my uniform now is sewn by her... i want a sunday dress naman..hehehe

      9. a divider- for my books and shoes and bags

      10. ref magnets and keychains from all over the world- sige, akin na lang yang keychains mo..haha..ive started mounting my keychains on a corkboard, pero syempre konti pa lang sya.. yung mga ref magnets din..i forgot paperbills pa pala...haha... ok na po sakin padala ka 50 euros..lols.

      11. to watch a concert or a play- concert ng linkin park tonight :'(

      12. no rain on Saturday, the 17th of August.- its a working Saturday for me din kasi so please, Lord no rain on my way to makati from qc.. ill die.

      13. a new bearbrick keychain set- little cute keychains of different themes, i got a star wars set. im hoping get a new one. i gave up the dream of getting Game of Thrones eh..

      14. Charles and Hobbes- si charles at yung tiger na si charles lang ang nakakakita.. comics :D

      15. Peanut and Charlie Brown- nakakawili kasi yang pumick up line si charlie brown, my cartoons pa..haha

      16. a huggable bear stuff toy- sige po, paki-package na ang iyong sarili pabalik ng pinas...haha

      17. a pillow- isang hello kitkit na unan at isang yellow dog pillow lang, kulang pa ko ng pucca pucca o kaya winnie the poohtek..

      18. a mickey mouse earrings- its nice, i saw one at silverworks na, hope its still there until i can afford it..hahha

      19. a hello kitty mug- wala ko mug eh.

      20. a pandora bracelet- good investment...hmmm... makes me think...

      21. a photoshoot (me as the model, emo as in total darkness...hahahaha)- too sexy because of darkness..haha

      22. a new doll shoes- kasya paa mo?--oo, yung sa hush puppies...hahaha

      23. a lovelife (????)- are you ready for some perpetual conflicts and difficulties?--ah eh... gusto ko lang ng ka-hug...erase ko na kaya muna to? lol

      24. an apple headset- i lost mine and im not happy with my current headset.. apple is too comfy and i love it on my ears..

      25. a trip to Cambodia- i know right..

      26. a picnic- so i hope it doesnt rain on sat so we can have a picnic in the afternoon.

      27. a ton of happy thoughts- youve got none? how can you fly...tsk.... hehehe

      Delete
  7. Maligayang kaarawan!
    1. Change career? Alis ka na ng pagtuturo?
    2. Si Olivr ng Beatbox at si Empi namumundok. Pwede mo sila kahang out :)
    3. Very doable ang mga nasa list mo! Go miss Kat! Kaya yan! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. hehehe... hindi po... eto po, at nakapagsimula na ko sa pagtuturo :)
      2. oo nga eh... may climb ako sa 25-26 sa pico de loro, di ko alam if kasama sila dun...
      3. i have an entire year to get to my list ;) pwera sa #23...hindi ko alam kung swak yan this year.. haha

      Delete
    2. Masaya sa Pico. One of the best spots in terms of view up there. Yung #23, ihahanap ka namin, just drop the qualifications. hehe. and happy birthday in a few hours.

      Delete
    3. hopefully makasama na ko sa end of month.. ive been wanting to go back to climbing mountains...

      as of #23, hahaha.. #1 siguro na requirement eh dapat he write or blogs or attempts to write...hihi.. :)

      Delete
  8. advance hapi bday mam yccos! :)
    gusto ko rin ng no.6 no.7 at no.21 sa wishlist mo hehe

    more power and God bless!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... yung #21 tlga? papayat muna ko :p

      Salamat sa pagvisit saking page :) sa uulitin!

      Delete
  9. O sige pag uwi ko if ever na magtagpo tayo, dalhan kita keychain from Norway:)
    Advanced happy birthday dear. May all your wishes comes true:)

    ReplyDelete
  10. Advanced Happy Birthday Kat :))

    Teka, labas ko lang ang magic lamp. Tawagin ko lang ang mahiwagang Genie. Hoooyyyy Genie!!! labas jan, pisti!!!! ahahaha XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaa... chinamade ang genie..huhu. salamat much kapwa pusa! :)

      Delete
  11. Ayan bibigyan ka na ng keychain ni mommy Joy from Norway kaya iba nalang sa akin hehe..

    Email mo ako saccharin007@hotmail.com, penge address mo, thanks!

    Happy birthday sis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mali pala binigay kong email sorry saccharin07@hotmail.com pala ;)

      Delete
    2. hahaha.. was about to message you kasi nag-fail ng sending.. pero yes! thanks! :D

      Delete
  12. anything is ok :) your dropping by here is already a gift :) and syempre ill give u my physical address too! hahaha.. salamat :)

    ReplyDelete
  13. Happy birthday. May all your wishes come true. :)

    ReplyDelete
  14. Happy Birthday girl!

    PM me your address and I'll see what I can pick up from the list :) Pag di ko kaya yung iba I'll pick number one he he...

    @Tripster... adik ka! LOL :P

    ReplyDelete
  15. Habang hindi mo pa nacomplete, damihan mo na lang ng happy thoughts. Happy Birthday!

    ReplyDelete
  16. Oi Yccos! Happy Birthday! [Nakikiclose lang. :P]
    Salamat sa pagpalo sa blog ko, pinalo na din kita.

    Madalas ko basahin yung 14 sa dyaryo dati. Gusto ko din yung number 21. Yung tipong hindi na ako makita sa photo! Lol.

    Happy TOOT lang lagi para masaya! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. salamat much!
      ang cute cute lang diba... namali pa nga ko ng sabi nung una nyan eh.. kala ko charles and hobbes, tapos sabi ko parang may mali, calvin and hobbes nga pala yun!

      dun muna ko sa madilim-dilim na photoshoot tsaka na yung maliwanag kapag pwede na..hahaha

      Delete

Post a Comment

don't be shy, i'd love to hear from you....

Popular Posts